Dag 20 Los Angeles

10 augustus 2018 - Pasadena, California, Verenigde Staten

Vandaag proberen we te vergeten wat gisteren gebeurd is. We hebben wel alles weer ingepakt want we moeten deze kamers natuurlijk weer verlaten en er is nog geen nieuwe. We mogen al onze bagage in een locker zetten.

Om 8.15 zijn we klaar om te gaan en rijden naar Universal Studio's in een half uurtje, het is nog niet zo druk als gisteren dus we boffen. Om 9 uur staan we bij de ingang, kan niet beter! Maar dan is er als we naar Harry Potter lopen al een rij van 75 minuten voor de forbidden journey attractie. Dat wordt nog wat vandaag! :(

We genieten van het prachtige kasteel waarin we lopen en de mensen die geschilderd zijn op de schilderijen bewegen en praten ook, het is gewoon alsof je echt in Zweinstein bent, gaaf gemaakt. De attractie is ook heel mooi en we hebben het wachten helemaal niet als zo lang ervaren.

Echt veel drukker wordt het gelukkig niet en we hebben een appje waar je de wachttijden elke keer op kan zien, dus daar kan je dan op inspelen en naar de attractie gaan met de kortste rij. Het is volop genieten en voordat we het weten is het al weer 21 uur, tijd om naar het hotel te gaan.

De terugweg gaat net zo voorspoedig als de heenweg en we komen prima op tijd weer aan in het hotel om opnieuw in te checken. Er is een andere meneer achter de balie, maar hij heeft het hele verhaal meegekregen en geeft ons de sleutels van onze nieuwe kamer, nu een grote voor ons alle 4.  Hij helpt ook nog even met een bagagekarretje en we regelen alles snel. Dan nog snel even naar de Target, gelukkig is hij nog open om 22.30 uur voor wat boodschappen.

Op dit moment is het 23.45 uur, we zijn er wel klaar mee voor vandaag, gaan lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag, dan gaan we naar een baseballwedstrijd van de Los Angeles Angels tegen Oakland Atletics.

1. Lieke:
    11 augustus 2018
    Weer terug in de reismodus🤗. En met de efficiëncy die ik inmiddels van jullie gewend ben een prachtige dag gehad. Gelukkig troffen jullie iemand aan de balie die het wel zijn probleem maakte, mooi! Have fun!