Dag 22 Los Angeles

12 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag weer lekker rustig aan, om half 9 gaan we ontbijten, maar dat had iedereen zo bedacht en omdat de receptie meneer zowel de receptie moet beheren als het ontbijtbuffet moet bijhouden wordt het een chaos, er zijn niet genoeg zitplekken, dus mensen gaan gewoon bij de balie staan en alles is op en de jus d'orange automaat lekbak stroomt over.

We eten maar snel iets en kunnen op de bank zitten, daarna bedenken we hoe we het willen doen, later in de middag pas weg of gewoon maar meteen gaan. We besluiten vast een begin te maken met de koffers, die moeten weer herpakt worden en dat is nog een flinke klus, daarna gaan we richting het Hollywood sign.

Alle weggetjes die ik daarvoor had uitgekozen leiden ons niet naar het sign of we kunnen er niet parkeren, of zoals bij het Griffith Observatory is de parkeerplaats vol en worden we weggestuurd, dan maar benaderen via de Hollywood boulevard en daar hebben we een foto kunnen maken, niet geweldig, maar er kan weer een vinkje achter.

Dan naar Beverly Hills, we willen door de Rodeo Drive rijden. Hadden we toch bedacht dat dat dicht bij Hollywood was, maar nee hoor, weer 35 minuten de Freeway op. Hoppa, ook een vinkje voor deze straat, wel leuk hoor, wat een weelde daar!!

Dan naar Venice Beach, we kijken weer even van tevoren naar een parkeerplaats, voor 7 dollar mogen we de hele dag staan bij het Hilton hotel, moeten we wel een kwartiertje lopen, maar dat is niet erg. We genieten ontzettend van het strand en de zee. De  golven zijn lekker hoog, veel surfers proberen met hun bord op de golven te surfen en sommige lukt dat heel goed. Voordat we het weten gaat de zon onder, het wordt dan ook echt wel een beetje koud, dus we maken nog wat zonsondergang-foto's en gaan richting auto. Onderweg zien we een leuk restaurantje waar we de lekkerste burger eten die we in de afgelopen weken hebben gehad. We zijn er weer snel weg want net als bij alle restaurants in Amerika staat de airco veel te hoog, je hebt eigenlijk altijd wel een vest nodig als je ergens gaat eten.

Om 21.50 uur zijn we terug in het hotel, we duiken nog snel even het zwembad in om op te warmen en het zand van ons af te spoelen. Nu de laatste biertjes en radlertjes opmaken, want morgen vliegen we weer naar Nederland.

1. Jose:
    13 augustus 2018
    Einde van een prachtige vakantie. Mensen wat heb ik mee genoten. Geweldig bedankt!
    Goede reis terug😘😘
  2. Lieke:
    Mooie vakantie, leuk verslag met foto's, Safe trip 🤠🐩
  3. Marthilde:
    13 augustus 2018
    Wat weer een mooie dag. En wat fijn dat we met jullie mee mochten “ reizen “ geweldig elke dag die verslagen te lezen en foto’s te zien ! Goeie reis terug 😘
  4. Ingrid Omme:
    Geweldige ervaring
    Veilige reis terug!
  5. Marthilde:
    13 augustus 2018
    Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad en wat fijn dat we het mee mochten beleven echt van genoten als ik wakker was keek ik eerst is er al een nieuw verslag heb je echt super gedaan een fijne terug reis en laat even weten dat jullie weer veilig aangekomen zijn 👌👌 liefs
  6. N.M. van der Haring:
    13 augustus 2018
    Hoe mooi en indrukwekkend het ook is, het is ook weer fijn om terug naar huis te gaan! Goeie reis.

Nico
  7. Christa:
    13 augustus 2018
    Prachtige sunset foto’s op Venice Beach! Super reis hebben jullie gemaakt. Veel gezien en gedaan. Daar zullen jullie nog lang van nagenieten. Leuk dat we mee mochten reizen middels het blog!
    Groetjes Christa