Dag 11 Las Vegas

31 juli 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag doen we het lekker rustig aan, we gaan even naar het begin van de strip waar het welkomst bord staat waar iedereen graag mee op de foto wil. Het is weer bloedheet en we staan in de brandende zon in de rij. We worden wel aardig geholpen met het maken van de foto en dan is het ook klaar ook hier, want er is verder niets te zien of doen.

Dan gaan we naar het oude centrum van Las Vegas, de Fremontstreet. Het is natuurlijk overdag dus de lampjes maken geen indruk en het is niet groot. Veel bedelaars zitten met bordjes op schoot. We kijken een beetje rond en boven ons vliegen mensen aan een ziplijn, dat is best een grappig gezicht, sommige gaan zittend, andere in de de superman-houding liggend. Na een uurtje zijn we uitgekeken en gaan we terug, de hitte is te vermoeiend, het is 43 graden.

Als we weer terug zijn bij het hotel gaan we lekker zwemmen met zijn 4en, het is lekker rustig in het zwembad, we hebben een hoop lol met een balletje en het water is heerlijk verkoelend.

We koken in ons appartement en gaan daarna weer naar de strip waar we afgesproken hebben met Anne en Regina. Op de strip is het weer erg druk en we besluiten gezellig met elkaar een biertje te drinken in een Ierse pub. Daarna vertrekken Anne, Regina en de kids, ze zijn er net 1 dag en hebben een jetlag.

Wij bekijken de hotels nog even die we nog niet gezien hebben en besluiten dan dat het ook voor ons wel welletjes is, we gaan terug, lekker slapen

1. Moniek:
    1 augustus 2018
    Heerlijk elke morgen jullie verslag, ga het nog missen straks. Geniet lekker verder van de prachtige reis.