Dag 2 van Inglewood naar Laughlin

22 juli 2018 - Laughlin, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend zijn we al vroeg uit Inglewood vertrokken, omdat we met z'n allen door het tijdsverschil met Nederland om 05.00 uur wakker waren. Omdat er om die tijd geen ontbijt te krijgen is zijn we voor ontbijt bij de Mac Donald beland. Het was een behoorlijk lange rit, waarin we als eerste een Walmart hebben gezocht voor een koelbox, een zak met ijsklontjes en een lunch tussen de middag. In het plaatsje Oro Grande zijn we even gestopt bij Elmer's bottle tree range. Hier staan verschillende stalen 'bomen' waar aan flessen hangen, maar ook allerlei andere dingen zijn gelast. Het was een heel bos met allerlei verschillende bomen. We hebben nog even kennis gemaakt met Elmer zelf en hij vertelde dat hij eerst door de strenge winter, maar nu door de hitte al een tijdje niets meer heeft gemaakt helaas. Na nog wat rondkijken zijn we onze weg over de route 66 weer doorgegaan. Na wat geklooi met de tomtom en niet wetende dat we ook de juiste staat moesten invoeren , zijn we om ongeveer 15.00 aangekomen in Laughlin. Een prima kamer in een mega Casino hotel. Even onze spullen op de kamer, de mega ton met cheeseballs aangebroken en daarna lekker gaan zwemmen. Met een buitentemperatuur van 42 graden hoopten we op wat verkoeling maar dat viel wat tegen omdat t water ook behoorlijk op temperatuur was. Ook vanavond gaan we moe maar voldaan naar bed, tot morgen!

1. Marthilde:
    23 juli 2018
    Dag lieve mensen wat fijn om te lezen dat jullie lekker genieten ! Al mooie dingen gezien dus en wat leuk dat jullie nog met Elmer hebben gesproken . Wat leuk op de route 66 . Heel veel plezier verder en ik kan niet wachten tot jullie volgende verslag . Enjoy 😘
  2. Helma:
    23 juli 2018
    Das ook een best temperatuurtje dus daar. Hier ook nog steeds errug warm. We gaan naar de 31 graden deze week. Grappig die bottle tree range. Suc6 weer verder op de route.
  3. Lieke:
    23 juli 2018
    Ontbijten bij McD en Route 66, amerikaanser gaat het niet worden🤠. Goede reis vandaag
  4. Christa:
    23 juli 2018
    De eerste reisdag zit erop. Leuke dag en wat is het warm, hè...