Dag 6 van Page naar Moab

26 juli 2018 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we al vroeg uit Page vertrokken om naar Moab te rijden. We willen onderweg Monument Valley ook heel graag bekijken en daar gaat wel wat tijd in zitten. Het was maar goed dat we dit ruim hebben gepland. De TomTom wilde ons de snelste route laten rijden, maar wij wilden de mooiste route rijden en die kent hij dan weer niet.

Tot twee keer toe zijn we verkeerd gereden, een keer een paar honderd meter, maar om bij het visitorcenter van Monument Valley te komen hebben we een behoorlijk aantal kilometers extra gemaakt. Eenmaal op de goede plek aangekomen is het weer adembenemend mooi!

Je waant je meteen in het Wilde Westen, prachtig zicht op de rotsformatie (Buttes genoemd) waar we weer de nodige foto's hebben genomen. Hoewel het er behoorlijk druk is, is het ons toch gelukt om een paar plaatjes te schieten alsof we er alleen zijn, da's nog best een sport in deze tijd van het jaar kan ik je zeggen!

Nadat we weer uitgekeken zijn, zover dat mogelijk is, zijn we met de auto de Monument Valley Loop Drive gaan rijden. Dit is een stuk van 21 km offroad, dus meteen maar eens kijken wat dat doet, zo'n All Wheel Drive Nissan. Ik kan je zeggen, hij heeft t prima gedaan. De kids vonden het soms achterin wat minder met alle hobbels, maar dit mocht de pret niet drukken, het was hoe dan ook een hele belevenis.

Na het off road avontuur, snel weer door op de normale weg want we hebben best wat tijd verspeeld. Om 17.45 zijn we dan weer heelhuids aangekomen in ons motel. Keurig verzorgd met keukentje, koffie apparaat, magnetron en waterkoker. Nu de kids nog even lekker aan het  zwemmen zijn (21.00 en nog steeds 32 graden) hebben wij mooi even de tijd om jullie weer op de hoogte te brengen vlak voordat iedereen weer wakker wordt. Wij gaan nu even genieten van een wijntje, tot morgen

1. Marthilde:
    27 juli 2018
    Wat weer een geweldig mooie dag , schitterende omgeving 👌🏻Prachtige foto’s
  2. Lieke:
    27 juli 2018
    Mooie, bumpy, tocht! Fijne dag vandaag🤠🐩
  3. N.M. van der Haring:
    Het was WEER leuk!
  4. Christa:
    27 juli 2018
    Gave plek, hè. Goed dag jullie het toch gedaan hebben. Veel plezier in Moab!